¿Queres colaborar con Berce? Faite SOCI@ por 5 euros ó mes

19/9/2019

Con só 5 euros ó mes podes formar parte da gran familia de Berce e COLABORAR para manter os nosos centros e actividades. Con esta cuota queremos lograr que cada día sexamos más. Non se trata simplemente de recadar cartos, que evidentemente tamén necesitamos. Consiste en fomentar a participación de todos, a "movilización", a creación dun gran grupo humano unido pola sensibilidade e a implicación cos nen@s que viven nos centros de protección de Menores, as nosas CASAS DE FAMILIA. E non só iso... tamén queremos que empeces a sementar nos peques do teu arredor a semente da SOLIDARIEDADE. Facéndote soci@ podes facer ós teus peques (fillos, sobriños, netos...) PEQUE-SOCIO. Nós enviarémoslle un carné moi chulo a casa. ANÍMATE! Seguro que moitas veces pensaches en facer un xesto deste tipo... por que non o fas hoxe? Podes descargar o documento adjunto e, unha vez cubertos os teus datos, envialo por e-mail a info@asociacionberce.org, por fax ó 886133112 ou por correo ordinario a Avda. de Castelao nº 65 Ático. Vigo. GRAZAS!!!!!

FORMULARIO SOCIOS.pdf [95.30 KB]