icono blogspot icono de facebook icono de twitter icono de youtube
banner para coñecer a Memoria de Actividades banner para coñecer o Programa

Avance de Novas

TRASLADÁMONOS!!
24/1/2024
topo mas ler máis

CLINICA TORRES - VIGO (COLABORADOR)
5/10/2021
topo mas ler máis

ENTIDADES COLABORADORAS

Para poder levar á práctica os seus proxectos e programas a Asociación de Iniciativa Social Berce conta ca colaboración, regular ou puntual, de diferentes entidades. É imprescindible para a Asociación Berce contar coas diferentes axudas para poder seguir traballando e extender a súa labor.

Fundación SEUR

A Fundación Seur é unha entidade privada sen ánimo de lucro que realiza a súa función en estreita relación co seu entorno social máis inmediato. Os tres obxectivos fundamentais da Fundación SEUR son: a infancia máis desfavorecida, e incluso marxinada, a logística como actividade empresarial do Fundador e a ausencia de ánimo de lucro en cada unha das súas actividades. A Fundación SEUR realiza unha grande labor a favor da infancia tanto mediante a creación de iniciativas novedosas como a través da colaboración en campañas e proxectos promovidos por outras entidades sen ánimo de lucro.

A colaboración da Fundación SEUR coa Asociación de Iniciativa Social Berce é especialmente estreita, dando como resultado a realización de proxectos como a casa de acollida de Ourense e a campaña "O Libro Viaxeiro".
se abre unha nova ventana www.fundacionseur.org

Piñeiro Nogueira. Asesores

Asesoría Fiscal, contable, laboral e xurídica ubicada en Vigo. Colabora desinteresadamente prestando os seus servizos á Asociación de Iniciativa Social Berce dende o ano 1994.

Inxenia

Inxenia é unha consultora especializada en innovación, calidade e medioambiente, cuxos servizos están orientados ao emprego de ferramentas para o desenvolvemento e diferenciación das organizacións. Nun entorno como o actual, a creatividade, a xeneración de novas ideas e a axilidade empresarial se convirten nos puntos chave para afrontar os cambios dun xeito proactivo e acadar unha ventaxe competitiva.

se abre unha nova ventana www.inxeniadt.com

Nano Lázaro

Decora os espacios con pintura, e é capaz de convertir unha parede nunha obra de arte, segue o legado dos seus antepasados (pola rama paterna) de Altamira.
Como inquieto autodidacta a súa formación continúa, non hai libro de arte polo que non amose interese e se emocione. Traballa en aerografiarte. Colabora na creación de diferentes diseños gráficos que a Asociación Berce utiliza para a difusión dos seus proxectos e programas.

se abre unha nova ventana www.aerografiarte.com

Portomen Promociones Inmobiliarias

Constituida no año 1998 coa razón social Promociones Inmobiliarias Portomen SL, da man de Alfredo Rodríguez Álvarez como administrador hasta 2009, a empresa tee unha larga traxectoria destacándose pola calidade das promocións por enriba do volumen constructor. Portomen poe énfase nas súas promocións non só na construcción e a boa calidade da edificación en si, tamén na situación e o entorno onde se realizan.

Portomén prestou unha colaboración importante á Asociació de Iniciativa Social Berce para a posta en marcha da casa de acollida ubicada en Ourense.

se abre unha nova ventana www.portomen.com

Construcciones Efímeras

Empresa adicada ao deseño e construcción de stands para eventos ofrecendo un servizo integral e proporcionando todo o necesario para a labor expositiva.
Os seus stands son de diseño exclusivo, nos que prima a estética e a funcionalidade, reflexando la imaxen e personalidade propia de cada empresa.
Nas nosas exposicións sempre está presente o seu talento creativo.

se abre unha nova ventana www.edsstand.es

Aurea 5.0

Entidad dedicada á xestión de proxectos e eventos deportivos baseados en valores e principios formativos.
Encárganse da realización de calquer evento ou proxecto que reúna os requisitos da súa filosofía formativa. O cliente fálalles das súas expectativas, obxectivos e propósitos a conseguir e eles se encargan do resto.
Aunando esforzos e siempre buscando a educación en valores, Aurea 5.0 aporta a Berce experiencia, promove retos, apadriña eventos e fomenta o deporte.

se abre unha nova ventana www.aurea5.com

Le Marché de Rachel

Espacio dedicado a xóvenes diseñadores e marcas de roupa de carácter alternativo. Apoyan o diseño local, a confección artesanal e europea e ofrecen roupa, complementos e obxectos singulares.
Un encontro de creatividade e moda donde poder "adoptar" ós nosos amigos Bruno e Carlota.

se abre unha nova ventana www.lemarchederachel.com

O Cable Inglés

Cooperativa de Xestión Cultural que nace coa idea de dar resposta ás demandas culturais dun xeito integral. Facendo traxes culturais a medida nos que cada unha das socias fundadoras aporta a súa experiencia nos eidos do deseño, a xestión, a produción e a comunicación.
Colabora na gráfica do novo sitio web da Asociación.

se abre unha nova ventana www.ocableingles.com

Dreitec

Consultora informática especializada no desenvolvemento de aplicacións en Internet. Colaborou na elaboración do novo sitio web da Asociación.

se abre unha nova ventana www.dreitec.com

Ideas Propias

É unha editorial ubicada en Vigo especializada no desenvolvemento de contidos didácticos multisoporte, cuxa misión é ofrecer solucións integrais a centros e departamentos de formación. Colaborou directamente coa Asociación Berce mediante a donación de libros de diversa temática procedentes dos seus fondos.

se abre unha nova ventana www.ideaspropiaseditorial.com

Oreco

Empresa constructora da cidade de Vigo que colabora coa Asociación de Iniciativa Social Berce no acondicionamento estructural dos Centros de Atención a Menores que coordina a Entidade na Cidade de Vigo. Gracias a Oreco a nosa Asociación foi quen de facer fronte dunha maneira efectiva e profesional ós diferentes deterioros producidos polo uso que as nosas casas experimentan.

se abre unha nova ventana www.oreco.es

Arvi

Cooperativa de Armadores de Pesca do Porto de Vigo. Esta entidade iniciou recentemente a sua colaboración coa Asociación de Iniciativa Social Berce. ARVI dona periódicamente peixe fresco para que os nenos e nenas que viven nos nosos Centros de Atención a Menores gocen mellor dos praceres dunha comida sana, natural e equilibrada. Gracias a ARVI os nosos nenos introduciron con garantía de total frescura o peixe dentro da súa rutina alimenticia.

se abre unha nova ventana www.arvi.org

Rotulación Estévez

Empresa de rotulación situada en Gondomar. Colabora coa Asociación Berce na elaboración de materiais gráficos.

se abre unha nova ventana www.estevezrotulacion.com

Círculo Cultural Mercantil e Industrial de Vigo

Sociedade cultural e recreativa con máis de 120 anos de historia. Dispón dunha sede central situada na rúa do Príncipe e unha cidade deportiva a carón da Universidade de Vigo con máis de cen mil metros cadrados de superficie.
As súas actuacións, instalacións y propostas sempre nos acompañan ó igual que as magníficas interpretacións de un dos seus bienes máis preciados, a Coral Casablanca.

se abre unha nova ventana www.coralcasablanca.com     se abre unha nova ventana www.circulomercantil.com

Margot Álvarez

““A Comunicación máis Directa e Cercana”.  Fai que a túa presenza esté activa nas Redes Sociais e nos Eventos máis importantes. ¡¡¡Sempre connosco!!!

Espira Trece

Unha tenda de deseño única na que os teus desexos faranse realidade...tras as súas portas disfrutarás cos seus Tatoos, serigrafía e vinilo textil.
A calidade do seu traballo está sempre nos nosos deseños. Podes atopalos en faceboook.

Kiosko Castelao

Establecemento situado no barrio vigués de Coia que colabora con Berce desde os primeiros anos de actividade da Asociación.

ASOCIACIÓN DE INICIATIVA SOCIAL BERCE
Avda. Castelao, 65 - ático      36209 Vigo - Pontevedra