banner para co�ecer a Memoria de Actividades banner para co�ecer o Programa
A ASOCIACIÓN DE INICIATIVA SOCIAL BERCE é unha entidade sen ánimo de lucro que nace en Vigo en 1995 e que ten como obxectivo fundamental o de potenciar e ofrecer todo tipo de actividades que favorezan o desenvolvemento integral do xoven, cunha atención preferente aos nenos e nenas en situación de desprotección.

Coordinación de CENTROS DE MENORES

A Asociación coordina e dirixe "casas de familia", centros de Atención a Menores de tipo residencial. A decisión de optar polas casas de familia se fundamenta nas características propias deste recurso no que a convivencia é "semellante" á establecida no enderezo dunha familia natural, tanto polo espazo físico, como a nivel social...

Protección e atención á INFANCIA

Na búsqueda da normalización da vida dos Menores e da optimización do seu tempo de estancia nos nosos Centros, a Entidade desenvolve distintos programas encamiñados a ofrecer unha atención especializada, profesional e interdisciplinar.