A ASOCIACIÓN

Que facemos

As actividades da Asociación se centran na coordinación e dirección de Centros de Atención a Menores, nos cales se desenvolve unha labor profesional multidisciplinar e cohesionada con cada un dos Menores: o PROXECTO EDUCATIVO INDIVIDUALIZADO.

En cada un dos casos atendidos, o Equipo Educativo do Centro elabora este plan de acción que comprende as seguintes áreas:

foto1 que hacemos
  • Desenvolvemento persoal
  • Desenvolvemento Físico
  • Desenvolvemento Intelectual e Cognitivo
  • Desenvolvemento da Personalidade e Actitudes
  • Desenvolvemento emocional e afectivo

foto1 que hacemos
  • Integración social
  • Contexto Familiar
  • Contexto Escolar e Formativo
  • Contexto de Ocio
  • Contexto residencial

En cada unha destas áreas e contextos o Equipo Educativo do Centro planifica actuacións específicas en base a unha evaluación inicial e uns obxectivos conducentes á normalización da vida dos Menores.

Paralelamente, a Asociación desenvolve iniciativas destinadas ao fomento de valores positivos na nos sociedade, co obxectivo de sensibilizar ás persoas de cara á promoción dunha convivencia solidaria. Dentro deste grupo de iniciativas se atopa O Libro Viaxeiro e a campaña Comparte a tua vida, entre outras.