COMPRA O TEU EXEMPLAR DE O GRILO MÁXICO

17/5/2018

E un libro SOLIDARIO destinado a primeiros lectores, escrito en galego. Neste relato, Bruno e Carlota, que viven nunha das Casas de acollida de Berce, resolverán un misterio moi divertidoy coñecerán a un pequeno personaxe que virá poñer patas para arriba as súas rutinas diarias. A publicación deste libro foi posible grazas á colaboración desinteresada dos autores, Antonio M. Fraga (texto) e Antonio Seijas (ilustracións), e grazas a 91 mecenas que apoiaron economicamente o proxecto. O libro está editado en formato 135X245 mm, con 48 páxinas impresas a 4/4, en papel estucado mate de 200grs. A portada está editada a 4/4 en cartolina estucada de 300 grs. A encadernación é rústica cosida a fío e con lapelas dobres. Aquí podes adquirilo por 10 euros (máis gastos de envío). Tamén podes recollelo directamente nas nosas oficinas, en Avda. de Castelao nº 65 Atico, Vigo,e así aforrar os gastos de envío. Chámanos ao 986240517 e informarémosche. Grazas.